3 Ιουλίου 2011

Θα τον πουλήσουμε τον Ήλιο; Σίγουρα, Ναι!


Βρήκα το βίντεο εξόχως καταθλιπτικό, εξόχως ειρωνικό, εξόχως πικρό και όμως, τόσο φρέσκο. Διάβασα χιλιάδες κείμενα που με λέξεις προσπαθούν να αναλύσουν την επικαιρότητα. Αυτό το βίντεο, με μουσική επένδυση ένα από τα πλέον γνωστά τραγούδια-ορόσημο της τωρινής κυβέρνησης, συνοψίζει καλύτερα από κάθε κείμενο όσα δεν μπορούν να ειπωθούν πειστικά με λέξεις. Ο λαός –που κάποτε όλα τα κόμματα εξυμνούσαν- έφτασε σήμερα να αναλύεται, να χλευάζεται, να κατηγορείται, να τεμαχίζεται, να φτύνεται, να ξυλοκοπείται και να αμφισβητείται πιο πολύ από οτιδήποτε άλλο σε αυτή τη χώρα και μάλιστα από τους ίδιους ανθρώπους που κάποτε τον εξυμνούσαν και τους οπαδούς τους.


Όσο για τους πεφωτισμένους-διανοούμενους της κομματοκρατίας, που βιάστηκαν να γράψουν επικήδειους για τους «Αγανακτισμένους» τα παρακάτω βίντεο με καλύπτουν ως απάντηση.


Καληνύχτα, Ήλιε, καληνύχτα….




8 σχόλια:

Ωκεανός είπε...

Καλημέρα...anidifranco.
Μια χαρά τα λές..
Αυτή είναι μόνο η αρχή.Είναι αυτό που θα γεννήσει ολα τα υπόλοιπα.

anidifranco είπε...

καλησπέρα απέραντε Ωκεανέ:) Περιμένω να δω τι θα φέρει η γέννα. Περιμένω υπομονετικά, διότι αυτή την αρετή τη διαθέτω, σε αντίθεση με πολύ κόσμο σε αυτή τη χώρα που βιάζεται να βγάλει συμπεράσματα, αφορισμούς, σοφίες και λόγους. Να' σαι καλά:)

Bizoux είπε...

Οι απόψεις του Τάκη Μίχα στο πρώτο βίντεο με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνη. Πώς να ζητήσεις αλλαγή (τι περίεργο το Κόμμα που πρώτο την ευαγγελίστηκε, τώρα γίνεται το έναυσμα για μία άλλη αλλαγή) όταν δεν αλλάζεις εσύ πρώτος; Ποιοι είναι αυτοί τέλος πάντων στους οποίους αναφερόμαστε ως "αυτοί" που πήραν και παίρνουν παχυλούς μισθούς, που βγήκαν στην σύνταξη στα 55, που πληρώνονται για να κάθονται τρεις μήνες, που που που... Ειναι "αυτοί" και "εμείς" ή είμαστε όλοι εμείς; Και τελικά τι ειναι αυτό που ζητάμε ως κοινωνία; Να απαλλαγούμε από τα λάθη του παρελθόντος και να γυρίσουμε μία νέα σελίδα ή να επιστρέψουμε στη γνώριμη κατάσταση που μας βόλευε ως τώρα;
Το δεύτερο βίντεο απλώς respect αν και γι αυτό έχω ορισμένες ενστάσεις, που μπορούμε να τις συζητήσουμε πίνοντας καφέ ή τσίπουρο ή μπύρα ή ό,τι γουστάρεις φιλενάδα....

anidifranco είπε...

@Bizoux Ξέρω νομίζω ήδη τις ενστάσεις σου στο 2ο βίντεο:) Δεν είναι η παύση πληρωμών το θέμα, το θέμα είναι η αλλαγή νοοτροπία. Τα όσα λέει ο κ Μίχας είναι σωστά, αλλά πρέπει να καταλάβουμε ότι η κουλτούρα του 'πελάτη' και όχι του πολίτη είναι σαν ιός, την κολλάς και όσο συγχνοτίζεσαι απλά την ξανακολλάς και την ξανακολλάς. δεν λέω ότι δεν ευθυνόμαστε, λέω απλά ότι όταν εγώ ήθελα να καταγγείλω -ας πούμε- ήξερα πως είμαι μόνη μου, πως δεν θα άλλαζα τίποτα. Το σημαντικότερο ίσως συμπέρασμα όλων αυτών που γίνονται σήμερα είναι ότι πλέον ΔΕΝ είμαστε μόνοι μας, πλέον βλέπουμε ότι είμαστε πολλοί αυτοί που θέλαμε να καταγγείλουμε αυτά που λέει ο κ. Μίχας.
Στο πρώτο βίντεο, αυτό που δεν σχολίασες, βλέπεις ακριβώς ποια είναι η άποψη του κράτους για την προσπάθεια μας να αλλάξουμε νοοτροπία, να καταγγείλουμε μαζικά, να εκτονώσουμε τόσα χρόνια σιωπής. Βλέπεις -σε ένα συμβολικό ίσως επίπεδο- γιατί κάποιοι σιώπησαν τόσα χρόνια. ναι, κάποιοι είχαν συμφέρον, άλλοι όμως απλά δεν έβρισκαν ανταπόκριση φιλενάδα. Τα υπόλοιπα από κοντά ;-)

μαλακιαμπλογκδενπειραζειημουνμικρος είπε...

Σήμερα μπήκα τυχαία στο ιστολόγιο σου και βλέποντας την εικόνα με την νεράιδα που έχει στο profile σου κατάλαβα ότι κάτι μου θυμίζει. Κοίταξα στο blog μου και είδα ότι το παρακολουθείς! Τι μικρός που είναι ο κόσμος;;; Είδα ότι έχεις και το blog μου στα ''Τα ιστολόγια που μου χαρίζουν έμπνευση και χαμόγελα'' και χάρηκα. Επιτέλους κάποια αναγνώριση! :P
Τέλος πάντων, θα βάλω και εγώ το δικό σου, όχι επειδή νιώθω υποχρέωση αλλά επειδή μου άρεσε. Btw ωραία ανάρτηση ;)

anidifranco είπε...

@Γιώργος καλώς όρισες, σε παρακολουθώ καιρό, από τότε που είδα την ανάρτηση σου για τους Active Member. Χαίρομαι πραγματικά που πέρασες, έστω και τυχαία:)και χαίρομαι που έγινες αναγνώστης. Καλή διαμονή και κυρίως ανταλλαγή απόψεων. καλημέρα:)

μαλακιαμπλογκδενπειραζειημουνμικρος είπε...

Πόσο καιρό πήγες διακοπές και έχουμε 1 μήνα να διαβάσουμε κάτι; Καλά να πέρνας ;)

anidifranco είπε...

χαχαχααχ...Φίλε μου, το μυαλό πήγε διακοπές, το σώμα είναι εδώ, δουλεύει πυρετωδώς..Δεν είμαι έτοιμη να σχολιάσω την επικαιρότητα, κυρίως γιατί έχω φτάσει σε σημείο που απλά το μυαλό 'κλωτσάει'. Τα νέα από το Λονδίνο όμως (που καίγεται) μου δώσανε μια περίεργη ώθηση...έρχεται..υπομονή:-) Καλή σου μέρα και ευχαριστώ για το πέρασμα :-)