1 Μαΐου 2010

666, the number of the beast!!!

Ok, επειδή πολύς ντόρος έγινε με το προηγούμενο ποστ και έθιξα ανθρώπους και υπολήψεις, και μια και υπάρχει ελευθερία λόγου και ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει και να λέει ότι θέλει στην τελική και –κυρίως- επειδή έχω αρχίσει να ακούγομαι σαν την Λουκά –ξέρετε, άτομα του Διαβόλου! Φτού! Έξω από εδώ κτλ- λέω και εγώ λοιπόν να ασκήσω το δικαίωμά μου στην εκτόνωση, όπως κάνουμε όλοι μας.
Θα εκτονωθώ λοιπόν και σε όποιον αρέσει.
Η σημερινή μου εκτόνωση είναι αφιερωμένη εξαιρετικά στο μισάνθρωπο blogger του διπλανού portal!
Πάρε να’ χεις, αχρείε! (Οι παλιότεροι ίσως να το θυμάστε το άσμα, οι καινούργιοι, listen and learn!)

'I know, you know, everybody knows
The way it comes, the way it's gonna go
You think it's sad,
And that's too bad,
Cause I'm having
A ball hating
Every little thing about you
!'

1 σχόλιο:

Dimos είπε...

Καλημέρα! Εμένα πάντως δεν με έθιξες, ήταν πιο πολύ μια παρεξήγηση που λύθηκε. Τραγουδάρα το συγκεκριμένο. Καλή συνέχεια.