13 Μαρτίου 2010

Dear Madame…ή αλλιώς τι κάνει η αλεπού στο παζάρι;


«Αγαπητή κ. Ψυχολόγε,

Σήμερα είναι Δευτέρα. Ακολούθησα και πάλι τις συμβουλές σας, μα δεν σας κρύβω πως αυτή τη φορά απέτυχα παταγωδώς. Μου είπατε να μην φορέσω πάλι μαύρα, αν θέλω να δώσω μια θετική εικόνα για το χαρακτήρα μου στους μελλοντικούς μου εργοδότες. Το προσπάθησα. Ξύπνησα στις 7 το πρωί και στήθηκα μπροστά στη ντουλάπα μου, δοκιμάζοντας δεκάδες συνδυασμούς. Τα 5 συνολικά είδη ρουχισμού που διαθέτω σε ανοιχτόχρωμες αποχρώσεις δεν με βοήθησαν ιδιαίτερα, αλλά το πάλεψα. Δεν σας κρύβω ότι νιώθω ανεπαρκής και αποτυχημένη ως γυναίκα. Είμαι ίσως η μοναδική γυναίκα στο πλανήτη που μισεί τη μόδα και τα ψώνια. Υπάρχει αλήθεια κάποιος τρόπος να με βοηθήσετε; Όχι, δεν φταίει η βιομηχανία της μόδας, με τους ευφαντάστους σχεδιαστές της και τα androgynous μοντέλα της.  Εγώ φταίω που είμαι στουρνάρι. Από 14 χρονών διαβάζω περιοδικά μόδας και ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί το μαύρο δεν πάει ποτέ με το μπλε, το χρυσό παχαίνει και το V βοηθά τις γυναίκες με μεγάλο στήθος να το κρύψουν. Υπάρχει αλήθεια τρόπος να κρύψεις το μεγάλο στήθος ή τα παραπανίσια κιλά; Και να υπάρχει, πιστεύεται αλήθεια ότι το εξασκημένο μάτι των υπολοίπων γυναικών δεν θα τα εντοπίσει, όσο και να τα καμουφλάρεις; Όχι, δεν παραπονιέμαι, αλλά να, καλά θα ήταν να υπήρχε έστω ένα υποχρεωτικό μάθημα στο σχολείο για τους σωστούς συνδυασμούς χρωμάτων, ρούχων και μακιγιάζ! Η κόρη της γειτόνισσας μου πηγαίνει 3η δημοτικού και είναι αναγκασμένη να μαθαίνει 2 ξένες γλώσσες, πριν καλά-καλά μάθει αυτή που είναι υποχρεωμένη να μιλάει στη χώρα που ζει! Εγώ ξέρω ήδη 3 ξένες γλώσσες και δεν με βοήθησαν σε τίποτα στη ζωή μου και ούτε θα με βοηθήσουν. Να σας πω γιατί; Γιατί αν κάνω το λάθος και φορέσω μαύρο με μπλε στη συνέντευξη σήμερα, δεν θα κάνουν καν το κόπο να κοιτάξουν το βιογραφικό μου.
Θέλω να με πιστέψετε όμως, πραγματικά προσπαθώ, αλλά να, καθώς κοιτούσα τον εαυτό μου στο καθρέπτη της ντουλάπας, θυμήθηκα την ατάκα της Goldie Hawn σε μια ταινία που είδε πρόσφατα:
“There are only three ages for women in Hollywood - Babe, District Attorney, and Driving Miss Daisy”. Αντικαταστήστε το Hollywood με τη φράση western civilisation και θα καταλάβετε τι εννοώ. Για μια γυναίκα που είναι κάπου ενδιάμεσα της κατηγορίας Babe και District Attorney τα πράγματα είναι πολύπλοκα. Τα ρούχα που μου προτείνατε με κάνουν να δείχνω σαν Babe, ενώ αισθάνομαι σαν District Attorney. Τα ρούχα όμως που έχω ως District Attorney, με κάνουν να δείχνω ως Driving Miss Daisy! Για αυτό σας λέω, τα μαθήματα μόδας θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικά στο δημοτικό για όλα τα κορίτσια!!!
Τελικά έβαλα τη μαύρη στολή του Χάρου, αλλά για να σας αποδείξω ότι οι συμβουλές σας πιάνουν τόπο, την συμπλήρωσα με ένα ζευγάρι πολύ κομψά ψηλοτάκουνα! Βέβαια στο δρόμο σκόνταψα τουλάχιστον 3 φορές, αλλά αυτά παθαίνει κανείς όταν προσπαθεί να προσποιηθεί πως είναι κάτι άλλο από αυτό που είναι πραγματικά. Αυτές οι κοπέλες του Sex and the City πως καταφέρνουν να τρέχουν με τόση χάρη στους ανώμαλους δρόμους της Νέας Υόρκης φορώντας τα πανάκριβα, ψηλοτάκουνα παπούτσια τους και εγώ δεν μπορώ;;;; Μπορείτε να με βοηθήσετε;
Α! Θα χαρείτε να μάθετε πως πήγα στη συνέντευξη χαμογελώντας, όπως με συμβουλεύσατε! Όχι, δεν έκανα τις ασκήσεις θάρρους και ηρεμίας που μου προτείνατε. Έκανα κάτι καλύτερο. Σε όλη τη διαδρομή έπαιζα εκκωφαντικά όλη τη δισκογραφία της Britney Spears στο mp3 player μου και μάσαγα επιδεικτικά στιχλόφουσκα. Αυτό με βοήθησε να ξεχάσω παντελώς τι πάω να κάνω. Ναι, το ξέρω, σας απογοητεύω οικτρά! Αλήθεια σας λέω όμως, δεν το κάνω επίτηδες! Δεν ξέρω αλήθεια γιατί δεν μπορώ να δω τον εαυτό μου ως «προϊόν προς πώληση». Δεν ξέρω γιατί δεν μπορώ να γοητεύσω αποτελεσματικά τους μελλοντικούς «αγοραστές μου»! Αλήθεια προσπαθώ….
Ευχαριστώ για την προσοχή σας»

1 σχόλιο:

Δημήτρης Φιλοκώστας είπε...

νομίζω ότι μόλις διάβασα ένα διαμαντάκι μικρού μήκους...
keep on writing Madame